Tesla's succesvolle duurzaamheid

Kim Liebregts, Country director Tesla Nederland: “Zorg dat de consument geen enkele concessie hoeft te doen”

Een verhaal over Tesla in het magazine van Kalliste. Vreemd?! Zeker niet. Als ontwikkelaar hebben wij alles te maken met ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit.
Sterker nog, ‘als je één ontwikkeling moet noemen die een gamechanger kan worden in de gebouwde omgeving, is het mobiliteit.’ Aldus professor Hans de Jonge tijdens een debat in het kader van de laatste PROVADA. ‘Als we geen eigen auto’s meer hebben en er meer zelfrijdende auto’s komen, zou het aanzicht van de stad wel eens ongelooflijk kunnen veranderen.’ En dus laten wij ons graag informeren en inspireren door Kim Liebregts, country director Tesla Nederland.

Wie Tesla zegt, zegt duurzaamheid.
Succesvolle duurzaamheid. Hoe flikt de Amerikaanse autofabrikant hem dat? Hoe lukt het Tesla om duurzaamheid sexy te maken en te verkopen? En wat kunnen wij daar in de vastgoedsector van leren? Of beter: wat moeten wij daarvan leren? Het is immers onze taak als ontwikkelaar om maatschappelijke ontwikkelingen – bijvoorbeeld op het gebied van mobiliteit – te vertalen naar uitgangspunten bij het creëren van toekomstbestendige woon- en leefomgevingen.

Lees het gehele artikel in Aangenaam! 02/2017